sobota, 8 sierpnia 2015

Nadziewany chleb

Zapewne niejednokrotnie zastanawialiście się nad tym jak przygotować "wypasione kanapki" :) Mam dla Was doskonałą propozycję!




Składniki:
1 bochenek chleba
salami kilka plasterków
kiełbasa 3 sztuki (ja użyłam takiej na grilla dobrze doprawionej)
1 cebula
puszka pomidorów
ser żółty 500 gram (może być stary na tarce albo w plasterkach)

Wykonanie:
Wierzch chleba ścinamy. Wydrążamy środek. Następnie układamy w środku warstwy:
1. salami (ja najpierw je podpiekłam na patelni)
2. ser żółty
3.kiełbaska podsmażona na cebulce
4.ser żółty
5.1/2 puszki pomidorów (podsmażone i doprawione odrobiną soli, pieprzu oraz bazylii)
6.ser żółty
7.wierzchnia część chleba

Całość zapiekamy w piekarniku w 160 stopniach przez 10-15 min.







Smacznego:)



1 komentarz: